Thursday, April 29, 2010

hari jumaat...

hari nih aku bangun lwt..hihi..kul bape...kul 11...aiseyhh..
sakit pinggang..cesss....mmg sakit..
sabo je la..
meletup2 rasa pinggang aku nih..
bgun jer tido...aku mandi p pekan..
ingt nk g amik lesen kete aku yg x lepas2 tuh..
cam hampeh je.
aku x suka tol la drive nih..
kalo moto..aku le minah rempitnyer..
haha.
ari nih g pekan mcm org gila bwk moto.
maklom la..dah lama aku x bwk moto..
jalan kaki je manjang..
asek kene hon jer..hahahaaa.....
lantak laa..dah aku x nmpak lampu trafik light 2 dah ijau..nk jalan cam ne..
lampu tuh yg rosak..samdol btol..
aku yg kene hon..x pasal2 glemer jap td..
hahaha..\aku x kesah..wzer hlmet gelap..bukan org kenal aku.
haha..kalo org knal pon,.,ade aku kesah?? haha...x makang samang sgguh aku nih..haha..
kat pekan lak..yuz anta msg..ajak mkn malm nih...aku on je la...sbb dah lama nk lanje die makan..
so alang2 dah ade pluang nih..elok la..
bukan sng nk ajak die kuar seko nih..alih2 die lak ajak aku..bgus~~aku leh byar utang~~hihihi...
hurmm..sampai je kat umah...
dak2 nih duk tgk cite titanic..
hurmmm...rindu lak rasa nk bercinta..huk3.
cesssss...xnk la feel cam tuh..buang karan~~~~~...
CINTA?? wjud ke? huh....
lantak laa..aku rasa ade je..
tp..aku je yg unlucky dalam hal cam tu.
btw..aku x kesah pon..
kalo ade..ade la...xde...xpe laaaaa..
aku pon dah mls lagik nk pikir hal tuh..
bukan xde sape yg usya aku..tp..entahlah....hati aku keras sgt kot...
aissshhhh..ape la aku merapu nih.
kuang ajar tol la cite titanic nih...
aishh..pewot dah lapo nih...wajib g makan dah nih..okesss..g makan sepam..
bye.

No comments:

Post a Comment