Tuesday, February 22, 2011

~~ skool mode part 2 ~~

hohohohoho..
dah masuk mggu 3 aku pektikal.
penat3.
mmg penatt..serius x tipu..
seb baik la aku xde laki..xde anak.
xsmpat nk amik port dow.
hahaha..gile ah...
seb baik gak cik abe pon pangai 2x5 ngan aku..x amik port..
so lantak kami la..hahaha..mls nk cerita lebih pasal nih.teeeettttt.!
okeh....
balik pasal skool mode kan..
hari nih ada urine test kat skool..
hoihohoho...mmg byk bnda baru la aku belajar..
kadang2..tgk budak mcm ok..
tp sebenarnya..bnyak rahsia mereka yg tersirat yg kita sendiri x terfikir.../
mgkin sbb kita x pernah ada dalam keadaan mereka.
ya Allah..aku bersyukur...aku dilahirkan sebagaimana aku sekarang..
huhuhu..
dan semua masalah bdk2 ni..kebanyakkan disebabkan persekitaran yg push mereka.
plus mereka x fikir pnjang future mereka..
hoho..nk ulas..byk beb..plus korang pon mesti dah biasa dgr cite2 cam ni kan..
same je sumer..tp nk hadapinya...?? huhuhu..xsumer org berpeluang kann???
n ni paling hot laa utk hari ni..
aku duk dalam kelas..
pastu aku smbang2 la ngan sorg bdk nih..
sembang2..last2 dia ngaku..pagi td dia mnum racun...
errrrrkkkkkkkkkk..kelam kabut aku..
mmg betul pun dia mnum racun..tp dos dia sikit..
so..xde effect kot..tp aku x tahu la kot2 kat umah skrg ni dia dah go~.
adoiiiii..x sggup aku nk dgr berita dari dia..
mmg takut kottt..hohoho..aku cuba sedaya upaya aku utk tolg dia.
xtau la..harap..ada la dia amik kata2 aku td..xtau la beb...dugaan hidup ni lain2..
hoho..masa aku tlis post ni pun..bercelaru~~~
penat~~sume ada...ya Allah..tabahkan aku~ amin..



No comments:

Post a Comment