Monday, December 6, 2010

hiiiii...wassuppp..

uyaaaaiiii..mangaiiii..
lama gila x post kat blog nih..
aduii..
mmg sius..hidup aku skrg dilanda garuda..
garuda besaq..
tesis gua beb..x siap2 lagik..
macam *^&&%^^%$!!!..
aduhh..dah x tahan dah rasa dihati nih..
nk balik umah..
n yg lagik x leh bla..
sume org dah boleh jilid.
tinggal bape kerat je yg xjilid lagi..
aku antara kapal terakhir gak la.
ape la nasib aku nih...dapat lec yg terbaik kat upsi nih..
ketua lec kott?? haha.
adui..tahan je la.
hope rabu nih dapat jilid.
kalo x..
x tau la aku nk kata apa..
aku x nk duk umah sorang2..
uwaaaaaaaaa......
td baru je lepas pos bibi taj aku..
hehehe...semoga slamat sampai yer my lovely baby blue aka moto aku..
haha...minah rempit dow..
uu..lama tuh berjasa kat diri aku...
hari ni..esok n lusa..siapkan draf akhir n submit..hope leh jilid....
papaii..
xde mud nk tulis blog sgt.
sakit mata..
ketumbit..cessssssss....
sakittt dow..

No comments:

Post a Comment