Monday, November 8, 2010

r o r..^_^

Rahsia oh..rahsia..

Hurmmm.

Hari ni...balik je dari taklimat pektikal aku terus balik umah..makan n lepaking..

Puasss..selepas 2 hari bertungkus lumus bertaklimat..huuhu..

Ngah2 lepak tuh..internet xde kan..dah 3 hari xde internet.

Geram btol rsanya..

Aku pun main la game....sampai bosan..hehe...

Lepas tu..godek la laptop aku nih..

Xbyk la pic2 lama..coz lappy baru......baru x baru la...cume pic masa zaman2 dlu ada dalam lappy lama aku..

So aku pun mntak la ngan kawan2 transfer pic2 yg aku xde lagi..

**wif emi..garden deli^^

**melaka..jeti^^

Nk gelak gak aku tgk aku zaman dlu2...hahhaa..

Lawak seyh...

**masa kat neway nih..

Act..byk masa aku habiskan dengan kawan2...byk journey kami bersama..even dalam mesia je..haha..

Godek2 punya godek..byk gile pic2 lama kami..aku pun amik la..letak dalam lappy aku nih..

Same ngan video2 kami..masa g karok( vid ni paling byk..hahaha..sbb kami memang kaki karok).

**ktv seremban

Seingat aku..masa aku sem 4, 5 aku mmg gile karok..aduii..

Sem lima paling byk jalan..

Selamba badak je..leh p jb..melaka..lepak2 balik....kl 2 jgn ckp la...dah mmg slalu..

Haha..xde keje..

** after program dadah....kat tiang 2 melaka..lepaking kat kapal..huk3..dem..miss!

Huuuuu...best2...ingat masa g Melaka...g lepak2...karok3..

Dalam sebulan leh p 2 kali..huh!....jenuh duit habis...

G jb jgn kata la...lepak danga..lepak wayang..macam kat kl xde wayang..

Haha..masa 2 ade junior yg kat pasir gudang..hurmm..mmg best...

Lepak umah junior aku..

Erm..dalam 2 kali gak aku p sana..

Sepanjang sem 5..

Lepak PD...dem! miss gila..

Rindu masa zaman nakal2..

Keluar ikot suka hati..

Sape nk heran?

Bukan ade sape nk halang..

Jgn bagi ma ayah tau dah....plus aku fikir..aku bukan nya pergi buat kerja merepek..

Plus x senonoh kan.

Cuma jalan2..lepaking....jumpa2 kawan2 lama...bayangkan..pergi kuantan dr tg malim..

G jmpa kawan2..argh..bestnyeee..

Lepaking kat pantai teluk cempedak pkul 2 3 pagi..dengan yent..ahhaha..kawan aku masa skolah teknik dlu...dem..dah jadik nurse skrg...smbil makan mc flurry..hihi..

Huuu....kalo nk cerita byk sgt..

Huhu..masa duk godek2 tuh jumpa la jugak pic2 aku masa zaman jahiliyah dlu..

Hahaha..

***See..p genting x pakai tdung..masa tu x bape nk insap lagik..haha..

Haha...skrg dah tua..x daya nk free hair2 ni..hehehe..

Tp pic yg paling byk aku jumpa,pic aku g karaoke.

Video pun ada..kalo nk upload..x daya..haha...x senonoh..haha..

Mmg kami suka karok..ingat dlu...ketar lutut kalo x p karok..

Hahaha..

Masa sem 4 5 tuh..aduhhh..

Karok mana kami x p..sume kami try..dr secikai2 tempat karok..sampai la...tahap red box, **smpai aku ade kad red box...ade diskaun kalo ade kad ni..haha...neway, ktv, superstar, mana2 lagi la..smpai karok kat behrang tu pun kami g..hahaha...lawak btol kalo ingat..

Karok open pun try..dari tg malim..ke Melaka..haisshh...

Ade jmpa satu vid aku karok lagu zapin...haha..lawak..!! time ni aku ngah pektis sbb nk masuk pertandingan nyanyi rtm klasik nasional tus....bukan ape..aku ni jenis lirik main rembat je...so kene la pektis sikit..haha..aku bukan penah masuk pertandingan nyanyi..sbb aku rasa..xde la sampai masuk pertandingan hobi aku nih..plus..suara bukan artis kan..kalo suara aku ala2 ziana..siti nurhalizut k..knfem aku bergiat aktif..mana tahu leh jadik kaya raya macam depa..hahaha..berangan!

p.s: terpaksa edit post ni coz nk upload pic..ade bnyk lagik..x daya nk upload..huk3

No comments:

Post a Comment