Monday, November 1, 2010

~~huk3...mud xbest~~

dah lama rasanya aku x tulis blog nih..
mode:::sume ade..yg pasti xbest..hehe..
teruk btol la rasanya...haiihhh...
kalo ikotkan banyak cerita nk bgtau..
tambah2 pasal malam 2 hari lepas kot...kami berjaya menangkap khalwat jiran depan umah kami.
huhuhu..gile rare pengalaman tuh..
xpenah lagi la rasa mcm 2..
kcian awek tuh..kantoi ngn penguatkuasa pencegah maksiat..
kami la yg lapor tuh...hukhuk3.
tapi salah dia la jugak kan...ada ke bawak masuk boipren dia dalam rumah.
pastu tutup sume lampu..jam 12 mlm..hahhhh..
mencurigakan...huhuhuhu...terpaksa la kami p repot..
sbb xnk la bersubahat...free je dosa kering kan..
so~~siap la bergari lagi...adegan panjat2 pagar pon ada malam tu.
n yg papling xleh bla..adengan skodeng dalam gelap(kami la tuh)..
haha..
uduh betoi la pangai..duk skodeng orang kene tgkap khalwat...adui.
xtau la mcm mana nasib dia..jgn kena buang sudah la..
kalo gantung satu sem..ok lagi la..
tp kadang2 sengal jgk pompuan tu..
keesokkan harinya lepas kene tangkap..aku tgk die rilex gile jer.
xde pon tanda2 mcm ada masalah..
tah la..masing2 punya hal kan..
elok je siap kuar2 ngan balak dia g lunch dalam keadaan mcm hepy je.. haha.
aku pon konfius!..
lantak dia la..janji ok...
p/s: balak dia hensem..^_^...hahahhaahaa....

ada lagi cite nih..aishhh,,,byk lak nk menaip nih...

MPG aku ditunda cesss....!!
dia x tau ke..aku dah byk habis duit gara2 dinner bodoh tuh..serius..!
benci aku,...rasa nk bli tu la..nk bli ni la..aduii...ni tunda lagi..
ayyooo...pening3...

cite lagi***
skandal gua dah ada awek!! jelessssss...hahahhaa...sedih gak...hurmm...
hihihi....(*_*)...
tp apa2 pon..aku mengharapkan yg terbaik..semoga pnjang jodoh,..murah rezeki... semoga bahagia....wink3...semoga sama2 bahagia..amin..papaiiii..

No comments:

Post a Comment