Sunday, October 10, 2010

~sentap! ~

eee..
bengang x bengang la jgk kan..
even muka aku rilek je depan lec tu td.
dalam hati..tuhan je yg tahu betapa sengalnyer lec tuh..
esok aku dah la kene g gombak lagik..
2 kire sopan la tu aku mntak pemisen die utk pegi gombak n xdapat hadir kuliah die.
kalo ikot hati aku..
aku blah je..
tp disebabkan aku bentang..
xdapat jgk la aku skip je.
plus..aku pon x nk la sbb aku...markah kumpulan terjejas.
boleh die jawab..
xboleh..sebab 2 masa kuliah.
eeee..ape la die ni..
x consider langsung..
mcm la die x penahbuat tesis..
moral of the story..
plez la be understanding sikit.
eee....kalo nk komplen pasal die..aku dah leh buat satu tesis agaknyer!..
geram3..
die ingat aku nk p sana senang2 aku jer.
x tahu la cam ne nih..geram betul!

No comments:

Post a Comment