Monday, October 25, 2010

meriah selasa!

meriah selasa???
post kali ni xde kena mengena lasum dengan tajuk post yer.. harap maklum..
diulang..harap mak long... hehehe..
knp tajuk macam 2?? sbb aku dah x de idea nk letak tajuk ape..hihihi..
cume yg best..ari ni aku punya lunch berharga rm2 je..
huhuhu..
knp rm2?? mana aku tahu...haha.
abg yg jaga kaunter 2 la..xsempat aku ayat..tibe2 dia cakap rm2..
2 3 kali aku tnya... dia ckp rm2..pelik3..sbb aku amik gulai ape tah..ayam masak merah..huhu..
dah rezeki..xkan nk tolak kan...hehe..
so aku pun balik la umah dengan riang gumbira..
aku tapau je..malas nk makan kat kedai...
balik makan..skrg duk tgh on9..
jual lens..haha..
esok nak siapkan bab 5 tesis aku^^
yeahh3..chayok2..kene siapkan secapat mgkin..
kalo x..mau sangkut kat tg malim ni..
baru haruuuuuuuuuuu~~

No comments:

Post a Comment