Monday, October 4, 2010

~~ pulang ke syurga ~~

hafiz??? adaaa..
hafiza?? adaaaa...
liyana?? adaaaa...
budi??? pulang ke syurgaaaaaaa...

2 la antara skrip2 yg ade masa aku kat kelas td.
ape punya sengal la bdak2 laki kelas aku..
ade k dia kata budi pulang ke syurga? haha..
tau la pengantin baru..
hahaha....sengal~~

bukan main tembam lagi aku tgk si budi skrg..
hehehe..kena pam ba~~ kata herodis..
haha..
gile ah..
nk gak gemok..
hahaha..
********************

ok..suasana di kelas kanak-kanak..ptg khamis...area pkul 2-4ptg..
okie....lepak2 kelas ni..seronok..

ema mendekati...memaut bahu aku...rapat...
ermm..ko free x ptg ni der??
**dlm kepala otak aku..
yessss..ema nk ajak aku g karok..best3..
dah lama gile x karok...dah kene karok nih...aku duk syok..
sambil senyum sejuta makna..

aku pon dengan selaju mungkin...freeeeee..
aku free wehh..apsal3???**excited gile babas..

ema pon membalas..dengan spontan,
"kepala hotak ko freeee!!! esok ko kene asgmnt bilazim!!"

hahhaa..setan!!!..aku termalu sendiri..
tersalah bajet la plak...cesss ema..
bantai gelak kat aku...hahaha..

okey..cau..

No comments:

Post a Comment