Sunday, September 26, 2010

~~ possstttttt~~

aduyai..aku bka je blog aku nih tgk..
5 days ago~~~..
huhuhu..
lama x hapdet..
ingat nk hapdet pasal diri aku ari ni..
alaa..
mcm skolah2 rendah dlu..
my biodata..
hahaha...
teringat masa skolah rendah dlu..
siap ade buku..
utk tulis biodata kawan2..
aku xde la beriya sgt.
sbb jenis aku mmg x beriya sangat..
buku aku kecik je...
note pad..ingat lagik..
ade gambar kartun..
kawan2 aku siap buat buku log untuk biodata kawan2..
makan kegemaran :: yg halal..
haha..sengal jgk kalo ingat balik2.
ingat ari ni nk wat la biodata camtu..
tp bile dah stat nk menaip ni..
macam beku la plak otak nih.
okesss..
my life mode now::::
bz~~.
ngan keje menimbun.
jurnal..tesis..prgram report...presntation...
hohohoho..
aku rasa nk quit je study..tp mana bolehhhhh..
haha..kaloa leh skip sem ni..dari awal sem aku skip..
penat wehhhh~!!

No comments:

Post a Comment