Tuesday, September 21, 2010

cite hujan

okehh..
hari ni aku nk cite pasal cite semalam..
hehhee..
kalo skali2 fikir...sengal jgk..
okeh..smlam aku ad kelas..
kelas habis kul 3.
aku pon terus rempit p pekan coz nk p amik gambar yg aku cuci..
kebetulan pic 2 x siap lagik..
so aku pon jejalan la dlu..p farmasi bli solution n ubat diet***bukan aku pnya okay..
kalo aku yg makan ubat diet..xtau la jadik ape..jadik jerangkung agaknyer..hahaha.
pastu kan..ngah elok2 cuaca cerah...leh lak hujan..
lebat lak 2..
adeiii.....mmg xtau la nk ckp ape kan.
dah la kul 5 nanti aku ade kelas lagik..
nasib baik masa 2 aku dah ade kat kedai gambar tuh..
gambar dah siap...hujan lak x mau berenti..mula2 aku steady lagik..
tggu~~
duk atas kusi kat kedai 2..
dalam kedai 2 ade tokei kedai n sorg asstn die...
2'2 apek tuh muda lagik..tp apek kan.
nk usya pon xde mud..
hehehe...
elok je ngah tgu 2..ade la sorg paria nih ngan anak die..
skali die gado laa dalam kedai 2 ngan apek 2.
ni la org kate paria..die order lain..bile apek 2 dah cuci siap ppic die..leh lak die kate die xnk pic tuh..
aduyai..die kate die xsuh cuci..
byk kot pic yg dah apek 2 cuci..
around rm60..
hehe..ksian jgk aku tgk abg apek tuh kene ngan aci 2..
eee...teruk tol..ckp pusing2..mmg btol la aci kan..
aku masa tuh dah dekat sejam menunggu...
aku dah mati akal time tuh..
aku pom msg la member aku sorg..
hehehe..
alih2 die kate aku pelik..
alahai..aku ajak die kuar pon die kate aku pelik..
aku lagi la pelik..
hihihihi...
apek tuh da pasang cite kungfu..
aku pon ape lagik..
aku..apek 2..n pekerja die layan cite kungfu..
haha...siap gelak ramai2 lagik
seb baik tokey sempoi.
ala..muda kan..
keje dah habis..
tgk tv la weh
cite lak cine lawak..
2 aku duk layan tuh..
hehhee..
hope pas ni aku x terperangkp dalam hujan lagik..
n kesimpulan...aku xdapat p kelas lagik ptg 2..
coz bile dah kul 5 lebih..aku redah hujan...n aku basah kuyup..
huhuhuhu....
xpasal2 batuk aku menjadi2 balik..
huh~!! benci hujan.

No comments:

Post a Comment