Saturday, March 27, 2010

~~ remuk hati ku ~~

kenapa aku buat blog nih?
aku buat blog ni sbb...aku nk meluahkan perasaan aku...
ake ada ramai kawan2..yg boleh mendengar cerita aku..
tp..mereka terlalu banyak mendengar cerita duka aku..
jadi aku rs...mungkin dengan adanya blog nih...aku boleh mengurangkan beban kawan-kawan aku..
mlm ni...mmg remuk hati ku..
rasanya mcm kaca yg terhempas...
menangis aku...
aku tahu...mungkin antara kami...tiada jodoh lag..
aku pon x mahu lagi menunggu..
rasanya...ckup...2 tahun aku bersabar..
mulai hari ini..aku mahu menjadi seorang gadis yang kuat..tabah...
yg berjaya..
aku da ada cita-cita..
aku nk penuhi semua tu..
rsnya aku da xtakut kalo aku diposting ke sbah.
sudah xde ape kat sini..
family yg aku syg..pasti no 1 dalam hati aku..
kawan-kawan...doakan aku.....
berjaya...dalam hidup..
menempuh dugaan yang sgt getir ini..
ya Allah...tenangkan hati hambamu ini...
jgn lah Kau pesongkan aku..
di tika aku lemah...
Amin...
kadang-kadang...aku bertanya pada diri..
kenapa Tuhan menguji aku sedemikian rupa..
sedangkan rakan-rakan yang lain beroleh bahagia..
syukur...akal ku masih waras..
untuk menadah tangan..bersyukur atas ketentuannya..
mungkin semua ini....adalah bayaran yg harus aku bayar untuk kebahagiaan aku kelak...


No comments:

Post a Comment