Sunday, March 28, 2010

~~ cerita hari ahad ~~

hari ini..
aku x kluar p mana2 pon...keje pon aku x buat..
frust day la katakan..
huhuhu....
hari ni...mmg aku da decide sgt2..
aku akan lupakan tentang die...
dia sentiasa dalam hati...manakan dapat dlete cam tu je..
kawan aku cakap...
aku ni diibaratkan macam nk melepaskan seekor burung...tp aku ikat kaki burung tu..
bila aku rasa nk..aku tarik kaki dia...n pegang kaki burung tu....
means..aku mmg lepaskan dia....bg tali panjang2...
tp...aku x lepaskan die sepenuhnya..
aku terfikir..
ada betul nya apa yang dia ckp..
sebegini lama..
aku dgn dia..
aku pon da tau...antara aku dan dia mmg tidak ditakdirkan bersama.
lagipon kalo boleh pon..aku mmg xnk da ngan die.
dia da ada yg lebih baik dan aku rasa itu yang terbaik..
ahhhhhhhhhhh......baru lega rasanyaaaaa......
melepaskan kan kau pergi.....



No comments:

Post a Comment