Monday, July 16, 2012

JB life..=(

haaa... tgk tajuk pun dah tau macam x bape nk best kan. siap ada sign sedih lagik...
fyi mmg skrg aku ada kat jb. hmm..kalo x kerana kerja. rasanya aku x nk menapak kat kota dunia nih..
kl lagi best!. at least aku dah biasa dgn kl.. dah slalo p. ni jb...sigh...~~ ape boleh buat... tadah je lah...
serius x suka duk kat sini. sbulan duk sini, rumah dah kene pecah. kalo setahun duk sini. x tau la ape yang akan jadi. harp2 jauh la dari bencana2 dunia nih.. kat sini nak buat ape pun smua nk kene fikirkan keselamatan.
n de best nya aku duk kat sini. aku kene tinggal bas ari tu masa nkbalik trganu.. hew3.. kannnnnnnnnn.. sgt la  'tebolasssssss' aku ni... akhirnya fuad datang amik aku sndiri n bwk balik kl n aku naik bas kat kl. hmm..... ape nk dikata~ mmg sedih tol la life kat sini. ikot hati ni nak je aku resign n balik kg... tapiiii..
xkannnnn la aku nk resign. keje aku kat siini dah ok plus gomen. mmg susah la nk berenti wei..
skrg masih kat skool. masih kat skool.. skoollll.. n skoolllllll.... arghhh.. knp la skoollllllllllllllll!!!!!

No comments:

Post a Comment